À PUNT I LES UNIVERSITATS CONVOQUEN LA SEGONA EDICIÓ DEL PITCHING DE L’AUDIOVISUAL VALENCIÀ

À Punt i les 6 universitats valencianes amb estudis relacionats amb la industria de la creació audiovisual han convocat la segona edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià. En la convocatòria participen la Universitat Politècnica de València, que enguany exerceix d’amfitriona des del seu Campus de Gandia, la Universitat de València, la Universitat d’Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló, la Universitat Miguel Hernández d’Elx i la Universitat CEU Cardenal Herrera.

L’objectiu d’aquesta segona convocatòria, igual que en la primera, és detectar el talent creatiu emergent que hi ha a les universitats i posar-lo en contacte amb el sector audiovisual, tant privat com públic. En aquesta edició, a banda d’estar enfocat als estudiants de Periodisme, Publicitat i Comunicació Audiovisual, la convocatòria s’ha ampliat als àmbits multimèdia, de branding digital, l’animació i els videojocs. S’hi podrà participar en solitari o formant part de propostes multidisciplinàries o transmèdia. Una altra novetat és el nombre de categories, que creix de cinc a sis: ficció, no-ficció, formats televisius, noves finestres, ràdio i branded content i comunicació institucional.

En la primera edició del Pitching de l’Audiovisual Valencià van participar 91 alumnes amb 22 projectes de formats televisius, entre concursos, websèries, programes d’entreteniment, ficció per al públic juvenil i documentals transmèdia. Dos dels projectes s’han convertit en produccions per a À Punt Mèdia.

En la segona edició, el Pitching tindrà lloc el dia 5 de juny al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica. La celebració del Pitchingde l’Audiovisual Valencià s’emmarca en la política de col·laboració entre les universitats valencianes i À Punt.

Deja una respuesta

Su dirección de correo electrónico no será publicada.

1
Hola
Este es el WhatsApp de RSP Media, como te podemos ayudar?
Powered by
X